1 Ağustos 2013 Perşembe

Sultanahmette Sahur

Aslında o kadar çok fotoğraf çektim ki,malaasef çoğu flu çıktı.

Bu fotoğrafları çekerken gece 02:30 civarıydı. Sultanahmet meydanında sanki gece yarısı değil,gündüz saatleri,o kadar kalabalık ki,bu kadar insan buraya nasıl toplanmış hayret.İnsanlar camiye sığmadıkları için caminin avlusunda namaz kıldık. Sultanahmet meydanında Nihat Hatip oğlu da program yapıyordu.Çok uzaktan görebildim.Aslında seyretmeyi çok istiyordum ama yoğunluktan mümkün değil:((

Sizde gitmek isterseniz sakın arabanızla gitmeyin:(( Park sorunu çok ve yiyecek hazırlamayın.Orada hazır satan çok yer var.Biz hem arabalı gittik hemde yiyecek götürdük.Zamanımızın yarısı otopark aramakla geçti.Bulduk ama bu seferde arabadan yiyecekleri taşıma sorunu oldu:((Biz çektik siz çekmeyin:))

Burası meydanda kurulmuş stantlar.Genellikle bayan satıcalardan oluşuyor.Çoğu ürün el yapımı ,çok hoşuma gitti :))hatta yakın olsaydım bende stant kiralamak isterdim.Çok zevkliydi.Bu fotoğrafları çekerken  saat 02:00 civarı.Sahura kadar açık...

Bu standa genellikle keçe ve dikişle alakalı ürünler vardı.Buradaki çekimlerim net değil,çünkü inanılmaz bir insan yoğunluğu vardı.Fotoğraf çekerken kendimi sabitleyemedim Gelen çarpıyor,giden çarpıyor:))

Fotoğraflarda böyle çıktı:((Ama olsun en azında oradakiler hakkında fikriniz olur.Belki gitmek istersiniz.

Bu bayanlarda el yapımı takılar satıyorlardı.

El yapımı bileklikler.

Bu stant çok güzeldi. Her şey el boyaması.Havlular,tişörtler,bebek badileri 

İstediğiniz bir söz varsa hemen orada yazıyorlar.İzleme fırsatım bile olmadı:((Çünkü siz istemeseniz de insan yoğunluğu sizi ilerletiyor:))Daha çok stant vardı ama ben yarısına kadar gezebildim.Hatta geri dönüşüm projelerinin olduğu yerler vardı.Çok merak ediyordum ama yanım da annem ve kızım vardı.kalabalıktan çok sıkıldıkları için çıkmak zorunda kaldım:((Eğer aranızda giden olursa mutlaka gezin.hatta fotoğraf çekin bende göreyim:))

Hiç yorum yok: