7 Ocak 2012 Cumartesi

Kapitoneden Anlatımlı Dolap Örtüsü Dikimi

Öncelikle dolap ölçüsüne göre kapitoneyi kesiyoruz.
                                            
kenarlarına ovarlok çekiyoruz.
Kenarına güpür dantel dikiyoruz.Sonra ters çevirip resimdeki gibi 2 mm den dikiyoruz.Bu işlemi sadece üst raflara yapıyoruz.
üst raf bu şekilde duruyor.Alt bölmeye dantel dikmedim.

   Ben yatak odasına,kızımın odasına,mutfak ve banyo dolap içlerine ve çekmece içlerine kapitoneden bu şekilde örtüler diktim.Hem görüntü olarak çok temiz hem de kullanışlı tavsiye ederim.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık..bende yapmak istiyorum ama acamiyim..ters çevirip dikme kısmını pek anlayamadım..gipürün o şekilde aşağı sarkması için napmalıyım??

Nisa hobi dedi ki...

Danteli kapitoneye düz yüzünden diktikten sonra resimdeki gibi içe katlayıp ince dikiş atıyoruz o zaman kenarı kıvrılıyor.

herşeyin bişeyi var dedi ki...

merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş..bunların raflardan kaymaması için cırtcırt veya yapışkan dikiliyormulginiz var mı ??ş bi

Nisa hobi dedi ki...

Herşeyin bişeyi var:Canım daha önce hiç duymadım ama istersen dolaba çırtçırt yapıştırıp karşılığını örtüye dikerek sabitleyebilirsin.Ama ne kadar kullanışlı olur bilemiyorum.Ben düz kullanıyorum.Raflara birşeyler koyunca zaten kaymıyor:))

Adsız dedi ki...

Afedersiniz ben bunu yapmayi cok istiyorum ama acemiyim resimler telefon danda bilgisayardan da acilmiyor ne yapabilirim. Bu arada diger resimlerde acilmiyor .acil yardim

Nisa hobi dedi ki...

Uyarin icin teşekkür ederim canim.hemen bakicam.sormak istediklerin icin yardimci olabilirim.

Adsız dedi ki...

Tesekkur ederim beni dikkate aldiginiz icin .benim cevap alacagimdan pek umudum yoktu.dikise yeni basladim siteniz coook guzel.

Nisa hobi dedi ki...

Rica ederim canım. Blogumdan bazı resimler silinmiş.Nedenini henüz bulamadım.Elimde olan resimlerden geriye dönük yükleme yapıyorum.Uyarın için tekrar teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

kapitoneler alti elyafmi yoksa cift taraflimi ona gore alicam cevaplarsaniz sevinirim

Nisa hobi dedi ki...

Merhaba.alti elyaf.dikişli ve lazer baskıolarak iki çeşidi var.dikisliyi tavsiye ederim.sevgiler...