24 Nisan 2012 Salı

Anlatımlı Çakma Stor Perde Dikimi

İşte çakma stor perdem.:))Yukarı doğru katlanır yaptım ama içime sinmedi.Bende camın boyunda yaptım.Nasıl mı açılıyor?Yukarı değilde yana doğru sürgü kapak gibi benim için daha kullanışlı oldu.Yapımı çok zevkli fazla kumaşta gitmiyor.(ben 165 cm kullandım)İlk firsatda değişik desenlerde tül alıp yenilerini dikicem.

Kumaşı yere serdim.Aralara geçirilecek demir çubukların yerlerini belirleyip tek tek diktim.Ara boşluklar 50 cm. Sizde camınıza uygun ayarlayabilirsiniz.Çubukları geçirdikten sonra kenarlarından kaymasın diye teyel dikiş atarsanız daha düzgün durur.
Birde benim perdem düğmeli.Kornişe geçirdim.
Tülümün yakından görüntüsü,Kadıköy den 3 tl'ye almıştım.Perde çubuklarını da perdeciden aldım.Hem pratik hemde kullanışlı bir perdem oldu.


7 yorum:

mavii dedi ki...

nisacım eline saglık çok pratif bir fikir perden de çok güzel olmuş canım

Nisa hobi dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık perde de kapı süsüde çok güzel olmuş.
okula gelince gerçekten çok güzel içide çok güzeldi ve temiz

Unknown dedi ki...

Emeğine sağlık canım..
Çok güzel olmuş.
Sevgiler.

Nisa hobi dedi ki...

hayat cafe;canım benim çok sağol.....

X madame dedi ki...

ay bayıldım :D fikrinize sağlık hakkatten çakma stor olmuş :)))
perde çubuklarını kaç liraya aldınız merak ettim. bende kendim perde yaptım ama böyle bişey yapmak hiç aklıma gelmemişti. sizin yüzünüzden birsürü fikrim geldi masrafa giricem şimdi :D ama inanılmaz ucuza geliyor böyle oluncada insanın çeşit çeşit alıp yapası geliyor değişik değişik takarım diye değil mi

Nisa hobi dedi ki...

x madame;perde çubuklarını bir tanıdığım perdeciden ücretsiz aldım.Ama sormuştum:mekanizmalı 100 tl,sadece cubuklara 60 tl istemişlerdi.Size fkir verdiğim için çok mutlu oldum.Sevgiler....