28 Şubat 2014 Cuma

Kapitoneden Hurç Dikimi

Hurç için üç parçamız olacak.Kalın görünen parça en:25cm boy:60 cm İnce görünen parça en:13 cm boy:64 cm en küçük parça hurçun tutacağı için en:6 cm boy:25 cm

İnce ve kalın parçayı t şeklinde yerleştirip resim deki şekli almasını sğlıyoruz.

Hurçun alttan görüntüsü.Sonra üst tarafı hariç her yerini makinadan geçiyoruz.

Hurçumuz üsten açılır olduğu için açık kısmının gövde tarafına fermuarın tek tarafını dikiyoruz.

Ben fermuarı hem arkadan hemde önden dikiyoruz.Duruşu daha düzgün oluyor.


Sonra fermuarın diğer tarafını hurçun kapağını ve biyeyi dikiyoruz.

Son aşamada keçelerle süsledim.Bu hurçda oğlumun odası için İki tane diktim.

Hurçun önden görünüşü:)

2 yorum:

Igne oyam dedi ki...

ellerinize sağlık bende dikmiştim bu hurctan banada beklşerim sevgiler

Nisa hobi dedi ki...

Teşekkür ederim.Sevgiler:)
Hemen ziyaretinize geliyorum.