5 Temmuz 2010 Pazartesi

Sünnet koltuğu ve Masası

Koltuk ve süslemeler sünnet kıyafetinle uyumlu renklerde hazırlandım.
Aslında sarı renkte görünen kumaş altın renkli ve simli ışıktan belli olmamış.


Masa ve koltuğu bir tanıdığımızın oğlunun sünneti için hazırladım.Evde bulunan bir koltuğu ve fiskos masayı süsledim.Sünnet kıyafeti dore ve krem renklerde olduğu için ben de bu renkleri kullandım.tülünü simli aldım çünkü düğün gece olacağından biraz parlasın istedim.Eski bir güneşlikle koltuğu ve masayı giydirdim.Hiç dikiş kullanmadım.Toplu iğne,silikon tabancası ve kurdele kullandım.çünkü,daha sonra giydirmeyi çıkarmamız gerekecek.Dore sert tüllerden şeritler kesip boğum boğum bağladım, bağladığım yerlere telli çiçeklerden yerleştirdim.Masanın etrafını ve koltuğun etrafını bu seritlerle süsledim.Silikon tabancasıyla yapıştırdım.Masanın ortasına ve koltuğun ortasına hazır satılan dore çiçeklerden kullandım.Bu çiçekler arkadan iğneli olduğu için monte işi kolay istediğiniz yerde kullanabilirsiniz.Koltuk üzerindeki yastık ise: Aslında ben onu yüzük yastığı olarak dikmiştim ama koltuğa çok uyduğu için orada kullandım.
Ölçüleri :40*40 krep satenden diktim.üzerine fiyonk yerleştirdim. ortaya yine hazır çiçek kullandım.Kenarına pilise dore tülle çevirdim.Bu sefer tülün misinasını çıkarmadan kullandım.
Burda kullandığım bütün malzemeleri eminönünden aldım.Orada her şey normal piyasaya göre daha uygun ve bol çeşit var.Bilgilerinize.....

2 yorum:

Happy toy shop dedi ki...

ellerine saglık cok güzel olmuş.

Adsız dedi ki...

Bayıldım aynısını bu pazar kardeşimin sünnet mevlüdünde yapmayı dusunuyorum tabiki becerebilirsem çok güzel bi örnekti tşk ler