21 Mart 2014 Cuma

Emzirme Önlüğü Dikimi

Bu önlüğü bir bebek mağazasında gördüm.Gördümde fiyatını görünce çok şaşırdım.Sadece dört kenarı dikilmiş.Oda bildiğimiz nevresim kumaşından.Eşime dedimki ben bunu dikerim hem de 4'de 1 fiatına.Dikiş bilenler bilir, pratik ölçü yöntemiyle karışımla enini boyunu aldım.Geldim evde 30 dk bile sürmedi dikmem.Dört tarafını kıvırıp diktim.Bide askı taktım bu kadar.Hatta hızımı alamadım 3 tane diktim.Biri kendime,biri şipariş,biride arkadaşıma hediye olarak diktim.Önlüğü dikmek için kırışmayan ve leke tutmayan bir kumaş seçerseniz kullanımı daha rahat olur.Ölçüleri En:100 cm Boy:70 cm 

Askılarını kendime göre ayarladım.Boyun kısmında ayarlama aparatı var.Ön kısmınada iki askı arasına kavisli durması için balet yerleştirdim.Bu kısımdan emzirme esnasında çocuğu görebilirsiniz.

Katlanınca bu şekilde oluyor.Çantada taşımak için ideal:)

2 yorum:

Tatlı Cadı dedi ki...

ooh.. iyi yapmışsın eline sağlık, rengine de bayıldım.. güle güle kullanın ancıım.. (^_^)

Nisa hobi dedi ki...

Sağol arkadaşım:)