24 Ağustos 2013 Cumartesi

Nikah Şekeri-Kına Hatırası

Annemin getirdiği nikah şekerinden esinlenerek yaptım.Onda deri saten kullanılmış ve üzerinde fiyonklu gül vardı.Bende biraz değiştirdim renkli ince saten kumaşla çalıştım.Aslında ince kadife den de denemek istiyorum.İnce kadifenin görüntüsü daha asil oluyor.Nikah şekeri,kına hatırası ve oda aksesuarı olarak kullanılabilir.İçlerine lavanta koyulabilir.Yada oda spreyi sıkılıp oda kokusu olarak ta kullanabilirsiniz.Ben öyle yapıyorum.(Etrafa sıkmaktan iyidir.) 

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor :)
Ellerine sağlık

Nisa hobi dedi ki...

Teşekkür ederim canım.Bu işi yapan biri olarak beğenmene sevindim.Gerçi senin yaptığın güzelliklerin yanında benimkilerin lafı olmaz:)

sibelinmutfagi dedi ki...

ne güzel aynı gün doğmuşlar yıl nedir biz 2003 üz

Nisa hobi dedi ki...

2005,biz küçüğüz:))