1 Ağustos 2013 Perşembe

Elbiseden Eteğe....

Ramazan nedeniyle hızım biraz kesildi.El işlerime eskisi kadar zaman ayıramıyorum.Ramazanda malum gelen giden çok oluyor.Yemekti,temizlikti derken hiç zaman kalmıyor.Uzun zamandır eteğe dönüşmeyi bekleyen elbisemi sonunda diktim.Elbisemi çok beğenerek almıştım ama üst bölümünün duruşu hoşuma gitmedi.Bir yada iki kere giyinebildim.

Bende üst tarafını kesip kemer yaptım.Etek oldu:))Böyle çok daha güzel.Bu arada ne zamandır istediğim mankeni aldım.İlk denemem elbisemde oldu.Manken üzerinde ayarlamak çok daha kolay..

4 yorum:

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık değerlendirme güzel bir şey

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Harika olmuş :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Emeğine sağlık canım,evet gerçekten daha güzel olmuş
Güle güle giy.

Nisa hobi dedi ki...

Sibel hanımcım:Sağol canım benim:))
Büşra Hanım:Teşekkür ederim.Hemen geliyorum:))
Meliha:Sağol canım:))