14 Ağustos 2013 Çarşamba

Kağıttan Hediye Torbası Yapımı

Önce istediğimiz desende biraz sert olmak şartıyla kağıt kaplık alıyoruz.Ben kaplığı çift kat katlayarak kullandım.

İstediğimiz ölçülerde resimdeki gibi katlayıp,yandan bantlıyoruz.

Torbamızın alt kısmını da resimdeki gibi katlıyoruz.

Burada katları daha belirgin görebilirsiniz.Sonra torbamızın altını kapatıp bantlıyoruz. Ben bant kullandım çünkü benim kağıdım çok kaygandı printle yapışması zor olurdu.O yüzden bant kullandım.Siz print kullanabilirsiniz.

Torbamız bitince delgeçle iki taraftan da delip kurdele geçiriyoruz.Ben delmeden kullandım.Çünkü üzerini tüllerle süsledim.Ama fotoğraf çekmeyi unutmuşum:((

Bu kağıt torbaları rossmann yeğenlerim için aldım.İçlerine hediyeler koyup bayram da verdim.Bana 3 tane lazımdı.Sadece 2 tane kaldığı için 3.sünü ben yapmak zorunda kaldım:)) Sizlerde küçüklere hediye vermek için bu torbaları kullanabilirsiniz.Doğum günleri için,bayram için v.b yerlerde kullanılabilir.....

Hiç yorum yok: