16 Mayıs 2013 Perşembe

Sizzix Makinam....

Sonunda kavuştum makinama:))Onunla değişik projeler yapmak için sabırsızlanıyorum.Ama  maalesef hazirandaki sınavım için çok çalışmam lazım.Ama sınavdan sonra kim tutar beni:))

Bunlarda kalıplarım.Şimdilik 11 tane....En çok kullanılanları seçmek istedim.Ama sizzix sitesi o kadar karışık ki , aradıklarımın çoğuda stoklarında yoktu.Olsun bunları da çok beğendim.
*Bu arada herkesin mübarek REGAİP KANDİLİNİ kutluyorum.Hayırlı kandiller.

                                                          

7 yorum:

Tatlı Cadı dedi ki...

Güle güle kullan İnşallah, sınavlarında başarılar dilerim ve senin de kandilini kutlarım..
CiCi KaLL.. (^_^)

Nisa hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlı cadım:))Sen nasılsın?Çalışmaya devam ediyormusun?Görüşmek üzere....

ikndesign dedi ki...

Güle güle kullanırsınız inşallah. Hayırlı kandiller

Tatlı Cadı dedi ki...

Hem çalışıyorum hem de Oğlumun Sünnet Düğünü için hazırlanıyorum.. Çok yoğun geçiyor bu günler 36 günüm kaldı.. dayanmam gerek.. (^_^)

Nisa hobi dedi ki...

ilknur:teşekkür ederim.Sevgiler....
Tatlı cadım:Allah kolaylık versin canım.....

sibelinmutfagi dedi ki...

geçmiş kandilin kutlu olsun.
Makinanda hayırlı olsun sanıyorum keçe makinası değilmi

Nisa hobi dedi ki...

sağol sibel hanımcım.Evet hem keçe kesiyor hemde aliminyum,ahşap,mıknatıs,kağıt,karton,kumaş vb 3mm kalınlığa kadar daha birçok şey kesebiliyor:))