23 Temmuz 2012 Pazartesi

Dantel Boyama....

Bu yastığı daha orta okula giderken mısır ipliğinden örmüştüm.Aslında 2 taneydi ama örnek verdiğim kişi getirmeyince tek kaldı.Yastıkta kızımın odasına nasip oldu.
Gümüş rengi boncuk boyayla desenlerin üzerine kontur yaptım.Daha önce burada da aynı teknikle havlu yapmıştım.12 saat sonra kuruması tamamlanıyor.Sonra tersten ılık ütüyle fiske yaptım.30 derecede tersten yıkayabiliyorsunuz.:))
*Tekstil boyası pamuklu ürünlerde daha iyi sonuç veriyor bilginize.....

3 yorum:

mavii dedi ki...

nisacımm merhaba :) ne güzel olmuş canım ben boyama diyince tamamını boyadın sandım maden pernsesin odasına içinide pembe yap derim yada bilmiyorum benim kız pembe delisi :)) ne olursa pembe diyor beni deli ediyor :))
eline sağlık canım

sibelinmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık boya olduğunu belirtmesen ben simli iple ördüğünü sanacaktım değişik bir hava katmışsın

Nisa hobi dedi ki...

Mavii: Kızımın odası fıstık yeşil gümüş renklerinde olduğu için bu renklerde yaptım.Ama dediğin gibi kızım da pembe oda demeye başladı.Kızların genelinde var pembe renk hastalığı demek ki:))
Sibelinmutfağı: Canım çok teşekkür ederim.Sevgiler....