29 Mayıs 2012 Salı

El Boyama Havlu Modelleri

Bu havlulardan daha önce bahsetmiştim.Arkadaşım el boyaması yapıyor.Yaptığı işleri bloğumda paylaşıcam.Almak isteyen arkadaşlar bana yorum bıraksınlar:))
Bu havluyu anne kızı için boyattı.
Bu havluda nişan bohçası için yapıldı.
Bu şirin havluda hasret bebek için boyandı.
Bu havluda benim.Yeğenim askerde traş havlusu olarak kullansın diye yaptırdım:)) Bu arada ellerine sağlık arkadaşı çok güzel oldu.Yeğenim çok beğendi.
Bu havluda iki kardeş için boyandı....Galiba sünnet havlusuydu....
Buda bir öğretmenimiz için boyandı.Daha işlemesi bitmedi,saçakları bağlanmadı ama ben hemen paylaşmak istedim.

5 yorum:

sibelinmutfagi dedi ki...

arkadaşım yine işleri konuşturmuşsun ne güzel olmuş bu boyamalar ellerine sağlık

sibelinmutfagi dedi ki...

arkadaşım yine işleri konuşturmuşsun ne güzel olmuş bu boyamalar ellerine sağlık

Nisa hobi dedi ki...

Çok teşekkür ederim sibel hanımcım.Bu havluları arkadaşım boyadı.Beğenmene sevindim:))

Unknown dedi ki...

samet baki yazan havluyu çok beğendim.
fiyatı nedir acaba?

Nisa hobi dedi ki...

fatma çam:arkadaşım yapıyor.30 tl+kargo