28 Kasım 2011 Pazartesi

Kadıköy Kumaş Pazarından Aldıklarım


  Cuma günü kadıköy kumaş pazarındaydım.Güya size kadıköy pazarının resmini çekecektim.Çok merak eden var biliyorum.Ama hava o kadar soğuktu ki bırak resim çekmeyi kumaşlara bile doğru dürüst bakamadım.
   Şimdi fiatlarıyla birlikte aldıklarımı sizlerle paylaşıcam.Eğer kadıköy e yolunuz düşerse fiatlar çok uygun boşuna fazla para vermeyin.Resimdeki tüller:Pembe çiçekli olanı 3 tl ye aldım.Diğerlerini 1 tl ye aldım.



1.Resimdeki triko siyah lame simli üzerinde siyah pullu nakışları var.2 tl ye aldım.Yaklaşık 1,5 m.
2.Resimdeki kot kumaş yaklaşık 1 m, 50 kuruşa aldım.
3.Resimdeki kumaşlar 1.5 m,bordu olanı tafta.Tanesini 3 tl ye aldım.
4.Resimdekiler kışlık kumaş 1.5 m,Tanesi 5 tl


 

1.Resimdeki duck kumaş 1.5 m,5 tl
2.Resimdeki krem olanı tericoton yazlık giysiler için astar olarak kullanıyorum.2m sini 2 tl ye aldım.Diğeri jarse kumaş onuda kışlık giysiler için astarlık kullanıyorum.1m sini 1tl ye aldım.
3.Resimdeki kumaş 1.5 m,2 tl ye aldım.
4.Resimdeki kumaşlar beyaz olanı fisto kumaş 1.5 m 5tl,diğeri 3 m kadar var 2 tl ye aldım.Astar olarak kullanıcam.


1.Resimdeki fermuarların 5 tanesi 1tl.
2.Resimdeki kurdelaların 3 tanesi 1 tl uzunluğu yaklaşık 10m geliyor.
3.Resimdeki kumaş ince kadife 1.5 m 3 tl ye aldım.
4.Resimdekilerde ayakkabı altlığı ev ayakkabısı yapımında kullanıcam.3 çiftti 1 tl.

Fiatları gördünüz arkadaşlar.Ben oraya gidince alacak listesi yapıyorum.Yoksa Onuda bunuda derken dünyanın eşyasını alıyorum.Almak sorun değilde ordan taşıması sorun oluyor.Genelde çekçekli valizle gidiyorum ama bazen o bile yetmiyor:))

1 yorum:

ratatoule dedi ki...

ayy ne güzel valla bakarken imrendim,burda böyle kumaş ne gezer...olan da zaten dünyanın parası en basitinden duck bezinin metresi 12 tl,öyle hoşuma gidiyorki bu kumaşlar,ne mutlu size sevgiler...

Bu gadget'ta bir hata oluştu