2 Ağustos 2011 Salı

Kumaştan Kelebek Yapımı

İki farlı büyüklükte yuvarlak kesiyoruz Ben kalıp olarak abalının bobin ipleri varya onların alt kısımlarını kullandım.Sonra yuvarlakları ikiye katlayıp teyel alıyoruz.Teyel alırken dikkat etmemiz gereken tek şey 1 büyük,2 küçük,1 büyük yuvarlak sırasını takip etmek.Teyel ipini naylon kullanırsanız iyi olur.Çekerken bende olduğu gb kopabilir.Sonra bir daha teyel al....En son olarak ortasına pul,boncuk,düğme ne istersek yapıştıralım.Kumaş kelebeği : toka yapımında.taç yapımında,yaka iğnesi yada giysi süslemede kullanabiliriz.Ben kapladığım kutuyu süs olara iliştirdim.Bu arada kelebeği iki farklı renkler de çalışabiliriz.Bak yazdıkça geliyor aklıma yaparken gelseydi.Onu da resimlerdim......Neyse artık yaptıkça paylaşırım...Yuvarlarları aynı boyda keserek çiçekte yapılır.Hatta şifon yada tül kullanılarak.Süper olur.......

Hiç yorum yok: